8 Mart 2010 Pazartesi

DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

SADECE BUGÜN DEĞİL HERGÜN BİZİM İÇİN ÖZEL OLMALI ;)))


KADINIM
Eşyalar toplanmış seninle birlikte


Anılar saçılmış odaya her yere

Sevdiğimo koku yok artık bu evde

Sen

Kıyıda köşede gülüşün kaybolmuş

Ne olur terketme yalnızlık çok acı

Bu renksiz dünyayı sevmiştik birlikte



Sen kadınım



Hatırla o günü karşıki sokakta

Seni öptüğümü ilk defa hayatta

Kollarımda benimilkbahar sabahım

Sen

Sönmüş bak ışıklar ev nasıl karanlık

O ılık aydınlık yuvamız soğumuş

Geceler bitmiyor ağlıyorum artık



Sen kadınım



Eşyalar toplanmış seninle birlikte

Anılar saçılmış odaya her yere

Sevdiğimo koku yok artık bu evde

Sen

Masamız köşede öylece duruyor

Bardaklar boşalmış herbiri bir yerde

Sanki hepsi hasret senin nefesine



Sen kadınım



Bana bıraktığın bütün bu hayatın

Yaşanan aşkların değeri yok artık

Ben sensiz olamam artık anlıyorum

Sen

Şimdi çok yalnızım

Ne olur kal benimle o kapıyı kapat

Elini ver bana

Dışarda yalnız, yalnız üşüyorum



Sen kadınım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder